...η κύρια διαφορά στην οποία μπορούμε να συμμετέχουμε όλοι εμείς, είναι να στρέψουμε άμεσα το βλέμμα στον Πλανήτη, δημιουργώντας την απαραίτητη ζήτηση σε προϊόντα και υπηρεσίες που σέβονται το οικοσύστημα που μας φιλοξενεί.

iv.

Κάθε έντονο καταναλωτικό ενδιαφέρον που εμφανίζεται στην αγορά, όταν βάση μεγέθους μπορεί πλέον να αποτελέσει πηγή κέρδους για πολλούς, τραβάει τη προσοχή των marketers/επικοινωνιολόγων των εταιρειών καθώς και των πολιτικών παραγόντων της κάθε χώρας.

v.

Με την προσέλκυση του ενδιαφέροντος της αγοράς στην φιλική προς το πλανήτη προσέγγιση, ελπίζουμε να δώσουμε κίνητρα στην επένδυση χρημάτων για την παραγωγή φιλικών πως τον πλανήτη προϊόντων, καθώς και για την αντίστοιχη απαραίτητη επιστημονική έρευνα.

vi.

Μπορεί να μην υπάρχουν ακόμα οι καλύτερες και 100% αποδοτικές εφαρμογές ώστε να ζήσουμε σε έναν ασφαλή κλιματικά πλανήτη, αλλά το νόημα για όλους εμάς βρίσκεται στην αλλαγή της φιλοσοφίας ζωής και τη παράλληλη δημιουργία κινήτρων ώστε η υπέρμετρη τεχνολογική ανάπτυξη του είδους μας να συμπεριλάβει και τη προστασία μας από την αυτοκαταστροφή.

vii.

Η ανθρωπότητα είναι το πρωτεύον είδος για πολύ μικρό χρονικό διάστημα συγκριτικά με την ιστορία του πλανήτη.

i.

Η επιρροή που έχει φτάσει να ασκεί επάνω του, μέσα από την εκπληκτική τεχνολογική εξέλιξη και ανάπτυξη των τελευταίων περίπου 200 ετών (από τη βιομηχανική επανάστασση),  γνωρίζουμε πλέον, πιο σίγουρα από ποτέ, πως έχει και αρνητικές επιδράσεις, οι οποίες μπορεί να αποβούν μοιραίες και  τις οποίες οφείλουμε εξελίσσοντας τη σκέψη και τις πρακτικές μας, να αντιμετωπίσουμε.

ii.

Σε μια κοινωνία οργανωμένη με τους όρους του καπιταλιστικού συστήματος, όπου το κέρδος είναι καίριος παράγοντας των αποφάσεων που παίρνονται παγκοσμίως...

iii.

Προκειμένου να είναι πιο κατανοητή η Φιλοσοφία του Project (μαζί με όλες τις background σκέψεις που την επηρεάζουν), προσπαθήσαμε να βρούμε κατανοητά και σχετικά ευχάριστα στην παρακολούθηση video, έτσι ώστε να διευκολύνουμε ακόμα και αυτούς που ακούνε πρώτη φορά για την Κλιματική Κρίση να κατανοήσουν το περιεχόμενο, διατηρώντας ταυτόχρονα την ποιότητά του (εν είδη pop science).

 

Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να βρούμε το αντίστοιχο υλικό στα ελληνικά.

Θα προσπαθήσουμε όμως να δουλέψουμε πάνω στον υποτιτλισμό τους προκειμένου κάποια στιγμή να είναι προσιτά για όλους!

 

Η Ομάδα του The We Have Impact Project

η ομάδα του

THE WE HAVE IMPACT PROJECT

ALLIANCES

SUPPORTERS

designed & developed  by PHUNKDATMENTAL

THE WE HAVE IMPACT PROJECT